dimecres, 11 de març del 2015

Les Funcions de la Música:


En la publicitat.

Què fa recordar, tot hi el pas del temps, certs anuncis publicitaris ?
Es poden agrupar o classificar, des del punt de vista musical, d'alguna manera ?
Quins elements musicals són recurrents en la publicitat ?


Som-hi! Veieu alguns exemples.

Tot hi el pas del temps, en la publicitat s'utilitzen certes estratègies per tal de recordar a l'audiència la presència de determinats productes. Així és com en la repetició any a any, de determinats spots televisius, o crear un "model"d'anunci per a una determinada marca fa que aquestes estratègies assoleixin els seus fruits.

Qui no recorda el "Vuelve a casa por navidad!",..





o el bon rotllo d'una música popular,...



o el d'aquella família quan estan a taula compartint una pizza!.




S'agrupen o es classifiquen de la següent manera:

El Jingle; són aquells anuncis cantats en el que l'anunciant posa música al text. Generalment s'acaben  amb una frase curta anomenada "eslògan", fàcil de recordar.

Un exemple: Natillas Danone, un alimento de ,...!



En aquest exemple que acabes de veure pots reconèixer una música coneguda, "popular" en aquest cas al servei d'un producte publicitari. Com podeu observar, l'eslògan publicitari és notori durant tot el vídeo i fàcil de recordar.


Logo musical; un fragment molt curt de música que pot ser cantat o instrumental.

Un exemple: Qué buenas son, las galletas fontaneda!





Música incidental; es tracta d'una música de fons que pot o no tenir relació amb l'anunci.

Un exemple: Amb tu als moments clau!


 

Quins elements són recurrents en la publicitat ?



Elements Musicals en la Publi...

More presentations from franco


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada